کاردرمانی کوشا
کاردرمانی کوشا
تگ لاین:
خدمات: بازی درمانی، کاردرمانی مبتنی بر پردازشگر هوشمند، موسیقی درمانی، کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی جسمی، مشاوره ویژه فرزند پروری
کاردرمانی کوشا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه توانمندسازی کودکان و نوجوانان و با کادری مجرب این آمادگی را دارد که برای کمک به رفع اشکالات جسمی، ذهنی، درکی، حرکتی، رفتاری و ارتباطی کودکان و نیز تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات فرزندان شما، همراه و مشاور شما باشد. همکاران ما در این کلینیک سعی دارند با استفاده از علوم روز توانبخشی و کاردرمانی، گامهای اساسی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان بردارند.
نشانی: تهران، خیابان اسدآبادی، (یوسف آباد)، ابتدای خیابان چهارم، پلاک 3
شماره تماس نوبت دهی: 02188919230
شماره تماس نوبت دهی: 02188953676
پیوندها: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی کوشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی کوشا
ساعت کاری کاردرمانی کوشا
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
ارسال پیام
در راستای با خبر شدن از ساعت کاری، کارنامه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از کاردرمانی کوشا با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این نمایه، توانایی دیدن نوبت‌گیری اینترنتی، روزهای حضور دکتر، آدرس کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، شماره مطب و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی کوشا را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
توانبخشی خازنی گفتاردرمانی و کاردرمانی امید شرق( تهران نو ) محمد گوهری فر توانبخشی حس خوب ( مرزداران ) گفتاردرمانی و کاردرمانی امید شرق( حکیمیه ) گفتاردرمانی و کاردرمانی چاوان
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر رضا بهادر دکتر هیلدا نعیمی اکبر دکتر نسیم ضرغام دکتر اکبر شیردل خانقاه دکتر مجید اعلمی دکتر سیدمصطفی هاشمی جزی
دامنه‌های دیگر کاردرمانی کوشا
کاردرمانی کوشا در سرچ دکتر کاردرمانی کوشا در خوب دکتر کاردرمانی کوشا در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر بیگ همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger