گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
تگ لاین:
خدمات: مشاوره تخصصی توانبخشی، اختلالات صوت، سکته مغزی، مشکلات حرکتی، مشکلات حرکتی و تعادلی، کاردرمانی ذهنی، بیماری های اسکلتی و عضلانی، کاردرمانی جسمی، توانبخشی دست، سندرم داون، اختلالات یادگیری، اتیسم، تومور و ضربه مغری، مشکلات تلفظ، درمان لکنت
⚫️ کلینیک توانبخشی آیتن در بخش های مجزا ؛ سایت کاردرمانی جسمی – کاردرمانی ذهنی – آموزشی ، سایت گفتاردرمانی ، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک و نوروفیدبک خدمات خود را ارائه میدهد. ⚫️ کلینیک توابخشی آیتن با هدف بهبود عملکرد و توانمندسازی افراد و با بهره گیری از جدیدترین شیوه های علمی وتکنیک های نوین و با همکاری متخصصین و درمانگران مجرب به ارائه خدمات توانبخشی در اسلامشهر و حومه می پردازد.
آدرس: تهران، اسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه اول، پلاک 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تلفن پذیرش: 09013243301
شماره تماس پذیرش: 02156370748
شبکه‌های اجتماعی: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر متخصص  در شهر اسلامشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
تجربه شما
ارسال کامنت
در این پیج، دسترسی به تلگرام، آدرس مطب، اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، شماره مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر را دارید.
به منظور اطلاع از هزینه ویزیت، رزومه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
قبل از مراجعه با شماره نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
نمایه‌های گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دکتر نزدیک گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در کلیک دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در کال دکتر
موتور جست‌وجوی دکتر بیگ همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger