گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
آشنایی کوتاه:
خدمات: کاردرمانی جسمی و ذهنی کودک و بزرگسال در زمینه های(اختلالات تکاملی کودکان مثل اتیسم و بیش فعالی، اتاق تاریک، بازی درمانی، ادراکی_حرکتی، اختلال یادگیری، کاردرمانی در سکته های مغزی و شکستگی ها، ذهنی_شناختی، گفتاردرمانی، لکنت
⚫️ مسئول فنی کادرمانی: امیر میراحمدی، سودا سرانجام ⚫️ مسئول فنی گفتاردرمانی: فاطمه اسمعیلی ⚫️ مرکز توانبخشی روشا با هدف ارتقاء سطح توانمندی افراد برآن است که با بهره گیری از دانش، تجربه و خرد جمعی و برخورداری از تجهیزات توانبخشی و آموزشی، خدمات خود را در دو حیطه کاردرمانی و گفتاردرمانی به کودکان و بزرگسالان ارائه نماید.
نشانی: تهران، خیابان آزادی، روبروی مترو شادمان، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان فجر، پ 340، طبقه 4
شماره تلفن پذیرش: 02166062238
شماره تماس پذیرش: 02166099693
شماره تماس پذیرش: 09106646195
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، وب‌گاه، وب‌گاه،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
تجربه شما
ارسال دیدگاه
شما در این برگه، توانایی دیدن اینستاگرام، کانال تلگرام، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی، برنامه حضور پزشک و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا را دارید.
به منظور آگاه شدن از هزینه ویزیت، بیوگرافی، نوبت گرفتن از، ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
قبل از مراجعه با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دکتر ماهر گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی دکتر بیگ همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger